Wednesday 30 January 2013

Kampus site's

Assalamualaikum kawan,


Dah lama x menulis untuk blogger.
Terima Kasih sebab sudi membaca yer,

Okey, hari ni saya nak perkenal kan lagi khas buat kawan2 yang tengah study di IPTA mahupun IPTS..

Seiring denagn tajun entry hari ni,
Kampus site merupakan site bagi social networking bagi IPT student...
Sebagai orang yang suka berkawan, saya highly recommend this site to all of you.. (SERIOUSLY)

Mostly Kawan2 yang saya kenal kat kampus ni memang peramah sangat...
tak percaya??
Try la sign up.. baru tau best ke x??

Ni Saya sertakan Invitation buat kawan2 saya kt blog ni..
Kalau x keberatan.. follow laa saya.. Amir Aizat Black (Always the same)

http://kampus.my/signup/invited:904240836




Logo kampus



Sign In / Sign Up Page



My Site's Amir Aizat Black



Okey,

Terima Kasih kerana Sudi Meluangkan Masa.. ^_^

4 comments:

  1. perhh... xnak mengalahhh..hhahahhaa

    ReplyDelete
  2. Try la. Mostly ipt student. Tp ari uh tkejut budak skolah pun ada. Tp padahal. Bkawan kn. Follow la link invitation uh. N don't forgot to follow me. Amir aizat black.

    ReplyDelete